top of page

Virtualni ali klasični ogled


Potrošniki postajajo čedalje bolj zahtevni pri svojih izbirah in prodajalci želijo predstaviti nepremičnine, ki jih prodajajo, v najboljši luči. Čas za oglede v živo je le nekaj ur na teden. Pogled360 virtualna resničnost pa vam omogoča oglede 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.



V svoji medgeneracijski raziskavi je Mednarodno združenje nepremičninskih agentov (NAR) razkrilo, da so kupci nepremičnin bolj kot kadarkoli naklonjeni k iskanju svojega novega doma preko spleta, tako na začetku iskanja kot tudi v nadaljevanju.


V resnici skoraj polovica (44%) kupcev najprej začne z iskanjem po spletu in kar 95% jih nadaljuje svoje iskanje po spletu. Ne preseneča dejstvo, da ima kar 90% nepremičninskih agencij spletne strani bolj namenjene že samemu prodajnemu delu.


Vse več nepremičninskih agentov se čedalje bolj zanaša na svoje mobilne telefone, da se lahko povezujejo s svojimi strankami preko telefonov, elektronske pošte ali sporočil.

Z napredkom digitalne tehnologije opažamo sorazmerno velik upad interakcij v resničnem svetu.


Razmislite o ugotovitvah raziskave NAR o virih nepremičninskega marketinga, ki jih kupci iščejo in na podlagi katerih se odločajo:


  • Fotografije – 89%


  • Podrobne informacije o nepremičninah – 85%


  • Virtualni ogledi – 50%


  • Informacije, ki jih dobijo v soseski – 44%


  • Interaktivni zemljevidi – 41%


Če že uporabljate tehnologijo pogled360 za izdelavo 2D fotografij in 3D ogledov ter ponujate podrobne informacije o nepremičninah z objavami, zadovoljite večino teh potreb.



Posvetimo se virtualnim ogledom. Ti postajajo vedno bolj pomembni – že več kot polovica bodočih kupcev pravi, da so virtualni ogledi koristni, in 50% ljudi se udeleži resničnih ogledov nepremičnin v urah, ko so ogledi na voljo. Jasno je, da imata oba načina pomembno vlogo pri odločitvenem procesu, vendar trend digitalizacije kaže, da bodo virtualni ogledi izrinili tradicionalne oglede nepremičnin.



Primerjava virtualnih ogledov s tradicionalnimi


Tradicionalni ogledi hiš lahko delajo precejšnje preglavice tako kupcem kot tudi nepremičninskim agentom. Če je gneča, se kupci in agenti težko povežejo, kar vodi v naknadne pogovore, ki vzamejo veliko časa. Če je kupcev na ogledih premalo, so takšni ogledi potrata časa in denarja.


Na srečo se za uspešno prodajo ne rabite zanašati samo na tradicionalne oglede. Z združitvijo virtualnega ogleda in nekaterih osnovnih komponent tradicionalnega ogleda lahko kupcem ponudite fleksibilnost, ki jo potrebujejo za poglobljeno izkušnjo ogleda nepremičnine v živo.


Ponovno preglejmo razlike med tradicionalnim in virtualnim ogledom s tehnologijo virtualne resničnosti pogled360:


Primerjava med tradicionalnimi in 3D virtualnimi ogledi

Po celi državi imamo stranke, ki uporabljajo naše virtualne oglede za prodajo nepremičnin. Našo tehnologijo uporabljajo kot prodajno točko, da pritegnejo najboljše nepremičninske agente, saj virtualni ogledi niso samo prednost za kupca, ampak predstavljajo večjo fleksibilnost in učinkovitost tudi za nepremičninskega agenta.


Glede na to, da kupci pričenjajo z iskanjem nepremičnin preko spleta, se lahko poslužujejo virtualnih ogledov že takoj na začetku svojega iskanja. Kupec, ki se je že udeležil virtualnega ogleda, je tako bolj osveščen in pripravljen na dejansko odločitev o nakupu v trenutku, ko kontaktira vašega nepremičninskega agenta.


Pogled360 pomaga privabiti zainteresirane kvalificirane kupce še preden obiščejo nepremičnino. Uspelo nam je povečati učinkovitost naših nepremičninskih agentov z zmanjšanjem tradicionalnih ogledov v živo in osredotočanjem na bolj resne kupce.


Boris Nose



298 views0 comments
bottom of page