Kupci želijo, pred nakupom, preko spleta, videti izdelek iz vseh strani. 360 stopinjska fotografija izdelkov je najnovejši trend v spletnem in elektronskem poslovanju. V skladu z Adobeovo raziskavo " What Shoppers Want Study ", kar 91 odstotkov srednjih in velikih spletnih nakupovalcev pravi, da je 360-stopinjsko fotografijo pač treba imeti. Spodaj je seznam 5 glavnih razlogov, zakaj potrebujete 360 stopinjsko fotografijo izdelkov za elektronsko poslovanje:
1. Boljša nakupovalna izkušnja – Izkušnja nakupovanja je ravno tako pomembna, kot je pomembne končni rezultat. Internet je občutno zmanjšal to izkušnjo. S predstavitvijo 360 stopinjsko fotografijo izdelkov, na spletu, so obiskovalci spletnih strani zdaj sposobni komunicirati z izdelkom z miško! Stranke si tako lahko ogledajo izdelek iz katerega koli izbranega kota in imajo nadzor nad tem, kar želijo videti. 360stopinjska predstavitev izdelkov bo povečala zadovoljstvo spletnega nakupovanja.
2. Povečan ugled podjetja - ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje, bo ponudba izdelkov s 360 stopinjsko fotografijo dalo obiskovalcu občutek, da kupujejo z uglednim podjetjem. To bo vzpostavilo večjo stopnjo zaupanja, ki bo sčasoma odpravilo ovire in obotavljanja, da bi z nakupom napredovala.
3. Povečana donosnost izdelka - Vrnitev izdelka je glavna skrb za vsak elektronski posel. Ti so ponavadi dragi in povzročajo ne samo glavobolov, ampak tudi odziv strank je negativen. Kupci želijo biti prepričani, da kupujejo pravi izdelek in brez zadostnih slik, ta podvig ni izpolnjen. Z zagotavljanjem 360 stopinjsko fotografijo izdelkov eCommerce podjetja lahko zmanjšajo količino vrnitev izdelkov, saj imajo stranke boljše vizualno razumevanje o tem, kaj bodo prejeli.
4. Povečanje konverzije - V nedavni študiji, ki jo je objavila revija Internet Retailer Magazine, je 360 stopinjska fotografija izdelkov, ki so bile na spletnih straneh e-trgovine, povečalo stopnjo konverzije za približno 13%. Predstavljajte si povečanje prihodkov od 13-odstotnega povečanja prodaje. Dovolj povedanega.
5. Povečani prihodki - Ko združujemo zgoraj navedene dejavnike, je očitno, da bo 360 stopinjska fotografija izdelkov privedla do povečanja prihodkov in dobička za vaše poslovanje v elektronskem trgovanju! Zdaj je čas, da spremenite svoj pogled na klasično fotografijo.
Ne zaostajajte za konkurenco, izboljšajte predstavitev svojih izdelkov, na spletu. Ni vam treba biti velika korporacija, da predstavite svoje izdelke kot vrhunske in edinstvene.
»Naj vaše fotografije naredijo prodajo«
コメント