Dokaj nova storitev, izdelava 360 virtualnega sprehoda, je idealna rešitev za vse, ki oddajajo ali prodajajo nepremičnino. Rekli boste, da to ne drži, ker vam to razlaga nekdo, ki vam to storitev tudi prodaja. Se strinjam. Prodajalec ni ravno zaupanja vreden, ker ima v ozadju druge interese.
Ampak resnica je ta, da to res drži. Pa poglejmo dejstva:
Primer 1 – Oddaja stanovanja Študa
Storitev, snemanja, je bila opravljena 25. marca 2019, na lokaciji naročnika. Potrebovali smo še nekaj dela, da je bil izdelek primeren za objavo. V sredo 27. marca, v večernih urah, je bila objava na našem Facebook profilu. Objava ni bila plačljiva zato je bil doseg manjši.
In glej ga zlomka, stanovanje je bilo oddano v začetku aprila. In za kakšno ceno. Lastnik je nastavil ceno, ki je višja od običajne, če primerjamo podobna stanovanja in lokacijo.
Podatki:
Čas od objave do oddaje: 9 dni
Doseg: 8.439 oseb
Fizični ogledi 1 oseba
Izjava lastnika:
Na začetku sem bil precej skeptičen v virtualno predstavitev. Jaz sem bil še vedno prepričan, da je treba človeka prepričati o nakupu. Vendar sem se zelo uštel. Že po nekaj dneh se mi je na vratih pojavil kupec, ki je bil že kar odločen. Opravila sva ogled, se pogovorila o podrobnostih in segla v roko. Vsem, ki razmišljate o oddaji nepremičnine, toplo priporočam.
Dušan Cerar, Študa
Primer 2 – Prodaja stanovanjske hiše Smrjene
Gospa Vida je prodajala, lepo, stanovanjsko hišo, v Smrjenah, približno pet let. Nato se je opogumila in nas najela za izdelavo 3600 virtualnega sprehoda. Njen primer smo objavili na naši spletni strani in na našem Facebook profilu. Poleg tega smo njen oglas vključili v naše elektronske novice.
Rezultat je bil presenetljiv tudi za nas. Hišo je prodala v petih mesecih. Kupci navadno še malce »zglihajo« ceno. No, v tem primeru ni bilo tako, saj sta se na koncu potegovala, za hišo, kar dva kupca. Iztržila je celo več od oglaševane cene, kar je verjetno edini primer v Sloveniji.
Podatki:
Čas od objave do prodaje: 5 mesecev
Doseg: 18.797 oseb
Fizični ogledi 11 oseb
Izjava lastnice:
Ko sem se odločila za 360 virtualni sprehod, po moji hiši, ki je naprodaj, prihajajo samo še resni kupci. Zmanjšalo se je število fizičnih ogledov, kar mi prihrani ogromno časa. V hiši živim in ni mi potrebno vsakodnevno pripravljanje za obiske potencialnih strank. Žal mi je samo to, da nisem tega storila že prej.
Vida Bravhar, Smrjene
Virtualna predstavitev, nepremičnin, zagotovo pripomore k hitrejši prodaji ali oddaji. Lastniku prihrani čas z razkazovanjem, tudi neresnim, kupcem. Tako vam prihrani ogromno časa in denarja. Namesto da izgubljate čas s »firbci« se raje temeljito posvetite tistim, ki so se oglasili pri vas, na osnovi virtualnega sprehoda, saj so že skoraj odločeni.
Comments